Pressemeddelelse

På vegne af Breeders Club skal jeg beklage afviklingen af årets Derby auktion lørdag aften. Det blev bestemt ikke den aften, vi havde håbet på.

Vi havde entreret os med et velrenommeret eksternt catering firma, der skulle levere maden til auktionen. Maden viste sig stort set at være uspiseligt, og så var den negative stemning jo allerede lagt fra starten. Derudover var der indgået skriftlig aftale om, at der på den lukkede tribune skulle gæsterne have mulighed for at købe sandwich, pølser og lignende samt drikkevarer. Af uransagelige grunde dukkede de boder aldrig op, der skulle levere denne ydelse. Vi placerede i år auktionen i 3 forskellige lokaler. Tanken var, at på den måde kunne vi nå ud til et bredere publikum. Der skulle være noget for enhver smag så at sige. Desværre viste det sig, at det koncept bestemt ikke var optimalt. Den rette auktionsstemning udeblev, kan man vist roligt sige. Den tager vi naturligvis på vores kappe.

Med de dårlige erfaringer i rygsækken, vil vi garantere, at næste års derby auktion bliver afholdt på et helt andet kvalitetsniveau. De indledende forberedelser er allerede gået i gang.

Stig B Norsk